Caroline Eriksson skapade tävlingen Delsbo Open – 5 års jubileum 9 år, 12 månader sedan
Caroline Eriksson svarade på ämnet Historieförfalskning i forumet Övrigt 10 år, 1 månad sedan
Nej nej Truls, jag har aldrig vunnit nåt guld åt RRangers. Du ser väl vad det står på ITHF ;)
Caroline Eriksson har anmält sig till Delsboligan 39 – Stinner. 10 år, 1 månad sedan
Caroline Eriksson skapade tävlingen Delsboligan 39 – Stinner 10 år, 1 månad sedan
Caroline Eriksson svarade på ämnet EM 2016 i forumet Sverigetouren 10 år, 2 månader sedan
Ja
Caroline Eriksson svarade på ämnet Delegates Conference 2016: rösta nu! i forumet Internationellt 10 år, 3 månader sedan
Ahaaa okej
Caroline Eriksson svarade på ämnet Delegates Conference 2016: rösta nu! i forumet Internationellt 10 år, 3 månader sedan
Är det samma regler internationellt o nationellt? Eller finns inget förbud mot passen på svenska turneringar?
Caroline Eriksson har anmält sig till Dellenpucken 2016. 10 år, 3 månader sedan
Caroline Eriksson skapade tävlingen Dellenpucken 2016 10 år, 3 månader sedan
Caroline Eriksson svarade på ämnet Beslutade ändringar i TF i forumet SBHF 10 år, 3 månader sedan
Jasså, har ni sökt dispens hos ITHF tidigare också när det krockat? Exempelvis Bothnia cup.
Caroline Eriksson svarade på ämnet Beslutade ändringar i TF i forumet SBHF 10 år, 3 månader sedan
Javisst :)
Caroline Eriksson svarade på ämnet Beslutade ändringar i TF i forumet SBHF 10 år, 3 månader sedan
Lund gänget arrangerar väl också? ”Tornaligan, malmöligan med mera”. Det är iaf lättare att vara 3-4 stycken än att vara ensam…
Caroline Eriksson svarade på ämnet Beslutade ändringar i TF i forumet SBHF 10 år, 3 månader sedan
Håller med Jimmy om att det är svårt att hitta helger som passar när en stor del är inbokade med nån GP/SS/majortävling/SM. Dessutom så kanske man råkar ha en jobbhelg inbokad (ja, jag jobbar helger) precis den helgen som skulle kunna passa. Kanske är lättare för er i Sthlm eller Skåne då ni är många som kan arrangera, men här i Delsbo är det ba…[Läs mer]
Caroline Eriksson svarade på ämnet Motioner till årsmöte 2016 i forumet SBHF 10 år, 3 månader sedan
Motion 4 av Carro:
Hej,
Jag slänger in en motion jag med!
Har tänkt på detta sedan förra Delsbo Open och tycker verkligen att denna regel, som jag ska ta upp, blir ett problem för bordshockeyn.
Jag försöker alltid att ha ett tänk att bordshockeyn ska växa, med andra ord så tycker jag också att man ska ge fördelar till rookies (och även j…[Läs mer]
Caroline Eriksson har anmält sig till Delsboligan 38 – Dragningar. 10 år, 3 månader sedan
Caroline Eriksson skapade tävlingen Delsboligan 38 – Dragningar 10 år, 3 månader sedan
Caroline Eriksson har anmält sig till Delsboligan 37 – Backskott del 2. 10 år, 4 månader sedan
Caroline Eriksson har anmält sig till Skarpnäck THL 7. 10 år, 4 månader sedan
Caroline Eriksson har anmält sig till Ume Open. 10 år, 4 månader sedan
Caroline Eriksson har anmält sig till Delsboligan 36 – Backskott. 10 år, 4 månader sedan