Caroline Eriksson skapade tävlingen Delsboligan 36 – Backskott 10 år, 4 månader sedan
Caroline Eriksson svarade på ämnet Anmälan lokalligor våren 2016 i forumet Sverigetouren 10 år, 5 månader sedan
Antar att Delsboligan fortsätter som vanligt då vi inte har delaat upp den på höst/vår.
Caroline Eriksson har anmält sig till Delsboligan 35 – Rockad. 10 år, 6 månader sedan
Caroline Eriksson svarade på ämnet Stockholm Open 2015 i forumet Sverigetouren 10 år, 6 månader sedan
En sak till, slingan med sudden på signal va en bra idé som man borde ta efter! :)
Caroline Eriksson svarade på ämnet Stockholm Open 2015 i forumet Sverigetouren 10 år, 6 månader sedan
Som jag nämnde innan (kanske bara till Axa) så tycker jag att det var en bra turnering och mig störde det inte att det tog extra tid innan playoff, vi var ju på banketten i bra tid tycker jag. Roligt upplägg med många sjuor för många deltagare – får hoppas på liknande upplägg nästa gång!
Grymma burgare på Öleriet!
Här kommer lite konstrukti…[Läs mer]
Caroline Eriksson har anmält sig till Swedish Masters. 10 år, 7 månader sedan
Caroline Eriksson har anmält sig till Delsboligan 34 – Bulldozern. 10 år, 7 månader sedan
Caroline Eriksson skapade tävlingen Delsboligan 34 – Bulldozern 10 år, 7 månader sedan
Caroline Eriksson svarade på ämnet Passivitetsregeln i forumet Regler 10 år, 7 månader sedan
Vad tycker ni om när man med sin VY passar på flit i målburen när stressmusiken startat så man får tillbaka pucken. Samtidigt kan man inte bevisa att personen gör det på flit gång på gång! Frustrerande att utsättas för.
Caroline Eriksson svarade på ämnet Passivitetsregeln i forumet Regler 10 år, 7 månader sedan
man får ta med sig nån sorts timer och ställa brevid spelet som man klickar igång när det går för långsamt :p
Caroline Eriksson svarade på ämnet 6 ben istället för 4 i forumet Regler 10 år, 7 månader sedan
tack @lunden :-)
Caroline Eriksson svarade på ämnet 6 ben istället för 4 i forumet Regler 10 år, 7 månader sedan
hur taggar man någons namn i ett inlägg förresten?
Caroline Eriksson svarade på ämnet 6 ben istället för 4 i forumet Regler 10 år, 7 månader sedan
David: ja precis det stämmer. Inga ben gick sönder vad vi vet. Dock tänkte vi på det att man kan lägga i pappersbitar om det blir lite mellanrum mellan gummifot o klossen så det blir tajtare.
Caroline Eriksson har anmält sig till Delsboligan 33 – Kroken. 10 år, 8 månader sedan
Caroline Eriksson har anmält sig till Delsboligan 33 – Kroken. 10 år, 8 månader sedan
Caroline Eriksson svarade på ämnet Följ utvecklingen av bordshockey.net i forumet bordshockey.net 10 år, 8 månader sedan
Som jag skrev innan till dig Jimmy (skriver det här också) så tycker jag att det ska vara ”bättre ordning” i forumet. Även fast man kan hitta ”senast aktivt” på förstasidan så kan det vara bra att kunna se de senaste aktiva trådarna när man går in under fliken ”diskussionsforum”. Jag blir bara förvirrad när jag går in där, men det kanske bara är jag.
Caroline Eriksson har anmält sig till Svenska Mästerskapen. 10 år, 8 månader sedan
Caroline Eriksson har anmält sig till Göteborgs GP. 10 år, 8 månader sedan
Caroline Eriksson har anmält sig till Stockholm Open. 10 år, 8 månader sedan
Caroline Eriksson svarade på ämnet Klotterplank i forumet bordshockey.net 10 år, 9 månader sedan
Bra Idé Jimmy!