Peter Östlund svarade på ämnet Beställning av spel från Stiga i forumet Sverigetouren 9 år, 10 månader sedan
Det är under kontroll. Jag har fått privat bekräftelse från de flesta arrangörer som bör vara aktuella, inkl Borlänge och Piteå.
Det är väl mest Sthlm-området jag funderar över nu. Vem kommer ansvara för Stockholm Open? Vem ska jag skicka spelen till? @jerry @fredricaxelsson @makkan @hanost @trulsmansson
Ser att ifjol hade jag denna order på Sto…[Läs mer]
Peter Östlund svarade på ämnet Förslag till ny flyer i Play Off kartongen i forumet Marknadsföring 10 år, 1 månad sedan
Stämmer bra det @makkan. Innan jag började spela bordshockey nötte jag kombinationer. Ser fram emot att sätta en klassisk Gretzky på dig på Regnbåge över Skarpnäck på torsdag. Jag har sparat den i 27 år.
Annars håller jag med om vad @lunden säger. Det viktigaste med flyern är att förföra. Jag blev förförd av Bordshockeybibeln. Utan den hade jag…[Läs mer]
Martin Lundén svarade på ämnet 6 ben istället för 4 i forumet Regler 10 år, 7 månader sedan